GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 70

 HERKESE SELAM


Haftanız nasıldı? Umarım iyi geçmiştir. Geçtiğimiz hafta 3 mağazanın yeni katları geldi. Ben çok beğenmesem de kötü diyemeyeceğim ürünlerde vardı tabii ki. Şimdi onları inceleyelim


Geçtiğimiz hafta stardoll gerçek bir elbise hediye etmeye karar verdi ayrıntılara buradan ulaşabilirsiniz. Peki siz bu yarışmaya katıldınız mı?
İlk olarak Wild Candy mağazasıyla başlayalım.


Bundan bir önce gelen Wild Candy mağazasına gerçekten bayılmıştım. Yani çıtayı bayağı bir yükseltmişti benim için ama bu kez gelen katta hem grafiksel olarak hemde kıyafetler olarak çokta başarılı olmamış. Fiyatları gayet uygun. Benim yaptığım kombinler için yazının sonuna bakabilirsiniz. Peki sizler ne düşünüyorsunuz?
Sırada haftanın ikinci mağazası Sunny Bunny var.


Sunny Bunny mağazası benim tarzıma hiçbir şekilde hitap etmediği için çok fazla birşey söylemeyeceğim. Beğendiğim bir french fries kolye ve göz makyajı oldu.
Sırada 90. Oscar ödül törenini tema alan Young Hollywood var.


Young Hollywood benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Sanırım birçok üye için öyle olmuş ki normalde çok kısa sürede tükenen Young Hollywood hala (bu yazıyı yazarken kontrol ettiğime göre) bitmemiş. Yani tamam bu Oscar çok fazla kötü tasarımlar giyilmiş. Ama benim seçeceğim üçlüde böyle olmazdı. Ayrıca o fiyatlar sizce de çok fazla değil mi? 189 stardolar... 
Young Hollywood'un seçtiği elbiseler;






Geçtiğimiz hafta yaptığım kombinler;

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           



1 yorum:

Sunny bunnyde rainbow lip var onu beğendim ben.Wild candy'de kamuflaj pantolonu beğendim.YH ise bence hayal kırıklığıydı çünkü daha hoş ve güzel elbiseler vardı bence. teşekkürler yazı için

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon