2018 Yaz Renk Trendleri

Merhaba stardoll severler;


Yaz ayına yaklaşmaktayız.Peki bu yaz hangi renkler gündemde bunları biliyor musunuz ? Bu konuyu sizler için araştırdım ve paylaşacağım.(Bilgileri Pantone 'dan buldum)

1-Meadowlark 




Bu eğlenceli ve ışıltılı renk yaz ayında gözlerimizi kamaştıracak!

2-Cherry Tomato 



 Bu yaz kırmızılar hepimizin üstünde yerini almayı bekliyor.


3-Little boy blue ( Bebek mavisi)



Asla vazgeçilmez bebek mavisi bu senede yüzünü gösterecek.Hem şık hem sevimli her kombine uygun şık bir renk.

4-Chili oil



Kırmızı gibi tonlarıda bu sene gözler önünde!

5-Arcadia 



Sanırım bu senenin en iyi rengi.Neredeyse her mağazada her kumaşçıda gördüğüm bu renk bu yazın favori rengi olmalı !


6- Ultra violet



Mor'un en şık tonu !!


7- Almost Mauve 




Narin dokunuşu ile leylak rengini andıran Almost Mauve, sezona nostalji hissini veriyor

Bu yazın en trend renkleri bunlardır.Bana kalırsa gayet güzel ve yaza uygun renkler hepsini kullanmak için sabırsızlanıyorum.Siz beğendiğiniz mi ?







1 yorum:

bebek mavisi her zaman favorim olmuştur.renkler muhteşem sarıya taktım bu aralar tonu çok güzelmiş

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon