GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 67

HERKESE SELAM


Geçtiğimiz hafta 3 mağaza geldi. Bunlar Trails, Callie's Picks, Underheath Stardoll'du. Şimdi onları inceleyelim.


Açıkçası bu mağazanın tasarımlarından çok hoşlandığımı söyleyemem.Ama erkekler için yaptıkları hem şort hem pantolon olarak kullanılabilmesi çok güzel bir fikir gerçekten. Siz bu fikri nasıl buldunuz bu şekilde daha çok kıyafet gelmesini ister miydiniz?

Sırada Callie's Picks mağazası var.


Rio festivali temasına uygun çok tatlı kıyafetler, aksesuarlar ve ayakkabılar geldi. Siz gelen 3 kat hakkında neler düşünüyorsunuz? Hangilerini aldınız?


Geçtiğimiz haftanın en sevdiğim ürünleri Underheath Stardoll mağazasından oldu daha farklı renk seçeneklerininde gelmesini isterdim tabi kide ama gelenlerde çok güzeldi. 
Geçtiğimiz hafta beğendiğim ürünlerle yaptığım 3 kombini sizlerle paylaşmak istedim.

Eğer sizde kombinlerinizin haftalık yazılarımda paylaşılmasını isterseniz bana buradan ve stardolldan ulaşabilirsiniz.
             




İki haftadır yazılarım biraz geç geliyor kusura bakmayın en kısa zamanda daha düzenli olacaktır.
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler. Hepinize iyi haftalar.....

1 yorum:

Trails te beğendiğim tek şey mavi bel çantası oldu. Callie's pick güzel karnavala uygun şeyle geldi ben son kattaki mayoyu özellikle çok beğendim. İç çamaşırları da harikaydı beklemiyordum böyle bir koleksiyon biraz daha victoria's secret vari şeyler getirebilirler. Emeğine sağlık

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon