Starcoins ile kombin önerisi

Herkese merhaba arkadaşlar; ben yeni yazarınız Zeynep.

Bundan sonra sıklıkla beraber olacağız! :)

Süperstar veya royalty olmayan, yani star okuyucularımız için veya; "Ben starcoins ile kombin yapmak istiyorum." diyen okuyucularımız için hiç stardollar kullanmadan bir kombin hazırladım. 

İtiraf etmek gerekirse biraz zorlandım çünkü starcoins ile alınabilecek ve birbiriyle uyabilen kıyafetler bulmak gerçekten zormuş. Sadece starcoins kullanıp da şık ve güzel olan  okuyularımızı gönülden tebrik ederim 😍

Gelelim hazırladığım kombine;

Gördüğünüz üzere toplam 570 starcoins harcayarak böyle spor-şık bir görünüm elde ettim. Dilerseniz siz bazı parçaları değiştirerek daha farklı kombinler yapabilirsiniz.

Blogdaki ilk yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayız. Eğer beğendiyseniz, (veya beğenmediyseniz) yorum yapmanıza çok sevinirim. 

Sağlıcakla kalın Magazine Turkey okuyucuları 💓 

2 yorum

kıyafetlerin grafik birlikteliği olmaması dışında fena olmayan bir kombin'merinbgl6

Vınly de starcoins olan güzel parçalar var gerçekten güzel bir kombin olmuş aksesuarla çanta falan desteklenebilirdi çokta seçenek yok gerçi :P

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon