Geçtiğimiz Hafta Stardoll'da | 62

Herkese Merhaba; ben yeni yazar Serra bundan sonra her hafta sizlerle olacağım. 


Öncelikle tüm Stardoll ailesine mutlu yıllar dilerim. Umarım 2018 dileklerinizi gerçekleştirdiğiniz mükemmel bir yıl olur.

    İsterseniz hemen 2017'nin son haftasında neler olmuş bakalım.



Bu hafta Dior Tribute mağazası geldi. Genel olarak ürünleri beğensem de defileden birkaç parçanın daha mağazada bulunmasını isterdim. Bu çok fazla belirtiliyor belki ama gerçekten mağazalara erkekler için daha fazla kıyafet konulması gerekiyor. Ki bu mağazada hiç yoktu. Mağazadaki ürünlerin gerçek görselleri;



 Ben en çok etnik desenli sapı olan sarı çanta ve  çift tarafı düğmeli kot ceketi beğendim.
DIOR CEKET İLE OLAN KOMBİNİM


Sizlerinde kombinlerinizi merak ediyorum. Lütfen bana gönderin.


Her yıl olduğu gibi bu yılın sonunda da PopShop mağazası geldi.
Bu yılki temasını Çin olarak seçen PopShop mağazasına daha fazla ürün gelmesini beklerdim açıkçası. Yılbaşı için yetersiz buldum. Mağazanın en beğendiğim ürünleri ise kırmızı sneakers,  mermer masa ve metalik tulum oldu.



Son olarak bu hafta açıklanan Ocak ayı Hotbuys'larına göz atalım istedim.
     Kış mevsiminde yazlık kombinlerin gelmesi ben çok şaşırttı. Önceki tasarımlara kıyasla daha güzel ürünler beklerdim. En beğendiğim ürünler beyaz çerçeveli güneş gözlüğü ve hasır çanta oldu. Peki siz en çok hangilerini beğendiniz? Ocak ayında yazın hatırlatılması hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.

MissGirlsss2

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon