GEÇTİĞİMİZ HAFTA STARDOLL'DA | 63

HERKESE MERHABA ARKADAŞLAR


Yeniden sizlerle birlikteyim. Bir önceki hafta sınavlarımın yoğunluğundan dolayı burada değildim ama sizin için o haftanın yorumlarını da paylaşmadan geçmek istemedim. İlk olarak yeni yılın ilk haftasından başlayalım.
Fendi Tribute mağazasında 2018 ilkbahar yaz koleksiyonundan bazı parçaları görüyoruz. Koleksiyon genel olarak bana çok hitap etmese de bazı ürünlerine de bayılmadığımı söylemek yanlış olur.
Sizler için bazı ürünlerin gerçek görsellerini derledim.


Siz Fendi Tribute hakkında ne düşündünüz. En çok hangisini beğendiniz. Lütfen yorumlarda belirtmeyi unutmayın.
  
Ve gelelim Callie's Picks mağazasına
16. dekor teması olarak Frida Kahlo'nun evinin bir cephesini kullanıp Meksika kültüründen mobilyalar seçmiş. Ne kadar az eşya olduğunu sizde fark etmişsinizdir mutlaka. genel olarak uygun fiyatlı ürünler var. Ben sadece ressam paletini ve üçlü çömleği aldım ve diğer ürünler konusunda çok kararsız kaldım.
 Casa Azul'dan bir görüntüyü sizlerle paylaşmak istedim

UMARIM CALLİE'S PİCKS BİR GÜN TÜRK KÜLTÜRÜNÜ TEMA ALAN BİR MAĞAZAYLA KARŞIMIZA GELİR.
Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz. Yorum yapmayı unutmayın sizlerle bu konuyu konuşmaktan mutluluk duyarım.

SIRADAKİ MAĞAZAMIZ YOUNG HOLLYWOOD
British Fashion Awards'dan üç ismin kıyafetinden oluşuyor. Bu isimler;
ZENDAYA

KAIA GERBER


 WINNIE HARLOW

Keşke Winnie'nin giydiği kazağı daha gerçekçi yapsalardı o zaman gerçekten müthiş diyebilirdim. Yinede kötü diyemem ama bence en güzel kombinleri seçmişler. Hepsini sevdim. Siz hangisini sevdiniz. Sevmediğiniz var mı?
Geçtiğimiz hafta iki mağaza geldi. 
Bunlardan biri Ink'd mağazası ve geçen yıl ilkleri yapılan Tributes Gallery mağazası
Ink'd mağazasındaki dövmelerin birçoğuna tek kelimeyle bayıldım. Bu arada sizde fark ettiniz mi defterde olmayan ama ilk katta olan bir kurt dövmesi var. Kızlar için olanı da sol üst köşedeki çerçevede bulunuyor. 
Beğendiğim bazı dövmeleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Sizde mutlaka hangisini çok beğendiniz yazın. Merakla bekliyorum. :)

Tributes Gallery'de bence birçok güzel parça vardı. Benim en çok beğendiğim Gucci'nin yeşil çantası ve çiçek desenli botları oldu. Sizler için gerçek ürün görsellerini buldum. Tributes Gallery mağazasının gerçek görselleri;


                           


Geçtiğimiz hafta Urbanista çekilişinin kazananları belli oldu. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum. Eğer kazanamadıysanız asla vazgeçmeyin ve hep şansınızı deneyin.  
  
Umarım yazı çok uzun olmamıştır ve merak ettiklerinize cevap bulabilmişsinizdir. Merakla yorumlarınızı bekliyorum. Haftaya görüşmek üzere. 

1 yorum:

Çok güzel bi yazı olmuş ve dozunda olmus. Dövmelere bayıldım stardesigner vardı bir tane onun tasarımlarına ucuz bir alternatif.Türk kültürünü yansıtacak ürünlerin gelebileceğini düşünmüyorum.Bence tam olarak kültürümüz hakkında da bir fikir sahibi değiller. Sadece penthouse da istanbul manzarası seçebiliyoruz onun dışında aklıma bir şey gelmedi yaptıkları. Ben mumla şapkayı aldım starcoins ile satıldığı için.

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon