10. Yıla Özel 1000 Stardollars Hediye!

ddemmett ve deeeniiii 10 yaşında!

Bu ay Stardoll Magazine Turkey ekibi için çok önemli; kutlamalara doyamadık ve mutluluğumuzu sizinle de paylaşmak istedik. RockinCreyzi 7., ddemmett ve deeeniiii ise 10. yılını kutluyor!


Kutlamamızı yılbaşı ruhuyla birleştirip sizin için bol bol ödüller hazırladık! Büyük ödül tam 1000 Stardollars! ve diğer ödüller ise birbirinden değerli kıyafetler ile tasarım saçlar...


Hatırlayacağınız gibi Stardoll ekibi geçtiğimiz yıl 10. kuruluş yılını kutlamıştı. Stardoll kurulduktan tam 1 yıl sonra ddemmett ve deeeniiii oyuna üye oldular, şimdi de kutlama sırası onlarda!



YARIŞMA KATILIM KOŞULLARI

ddemmett, deeeniiii ve RockinCreyzi'yi 5/5 oylayıp,
Facebook Stardoll Life sayfamızı ve sayfanın profil/kapak fotoğrafını beğenip,
Blogumuza üye olup (sağ üst köşede 'izle'ye tıklayın),
ve bu yazının & Facebook paylaşımımızın altına kullanıcı adınızı yazan herkes ödül kazanacak!



UNUTMAYIN, BÜYÜK ÖDÜL 1000 STARDOLLARS!

65 yorum

facem yok :(

kalpizebella

hepsini yaptım ama bişey gelmedi nedeni nedir lütfen yanıtlayın sizi çokk seviyorum

mermaidmerve

tucklemuckle

sdapfjsdf ben katıldım ne istiyolarsa yptım :D

Bu yorum yazar tarafından silindi.

melek35bahar

angel_tr Facebook tan da paylaştım ve beğendim :)

ArmaganGul her şeyi yaptım :)

StarDamlam.Star

birsuasdsfjk

misteryodans

hepsini yapdım :)) monika.F inşallah kazanırım

syoukaa facebookdan beğendim

Melek35bahar hesabım çalındı lütfen çekilişe dayil etmeyin yeni hesabım olan busaz dan katılıyorum kabul ederseniz çok sevinirimm ♥♥

ben katıldım beni seçin lütfen xsindim

Kullanici adim ALYA3154

coolprenses1357 kullanıcı adım

FACEBOOK ADIM nehirr atalay stardoll adım nehir.631.

kiraz61tarz779 hepsini yapptım

elif_celik hepsini yaptım

katıldım her istedihini yaptım ne zaman gelecek acaba

kirmizigelincik

Bu yorum yazar tarafından silindi.

gslara kullanıcı adım umarım kazanırım :)

masalderin1234 (çekilişe katıldım :)))))

Timur_lenk fakat ben facebook kullanmıyorum

star-_-dust faceyede yazdm buradanda yazdm hepsini yaptm :DD

katılım koşullarının hepsini gerçekleştirdim adım=Q_U_E_E_N

katıldım kullanıcı adım funcansucuk

katıldım kullanıcı adım hjjkiraz

katıldımmm teenwolf_00

katıldımmm teenwolf_00

teenwolf_00 lütfen ödül gelsinnn

katıldım prensesmissmor

ben katıldım herşeyi yaptım xsindim ve ne zaman vereceksiniz

dediklerinizi yaptım kullanıcı adım siasale

dediğiniz herşeyi yaptım kullanıcı adım Sweet_Alara_

bstardoll4

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon