Kazanan Türkiye!

Miss Stardoll World 2017 kraliçesi Yasemin_Woww Oldu!

Tebrikler Yasemin! Bu başarıyı ülkemize kazandırdığın için tekrar tekrar teşekkür ediyorum. Ayrıca, ilk üçte yer alan s34baby de diğer bir gururumuz, onu da kalpten tebrik ediyorum! 


İlk beşte yer alan umayana ve 23. olan perisip'i de başarılarından ötürü tebrik ediyorum. Elbette diğer tüm finalistleri de unutmamak gerek; onları da buraya kadar geldikleri için tebrik etmek bize hiçbir şey kaybettirmez...


Son cümlemle asıl bahsetmek istediğim konuya giriş yapmış oldum: Öncelikle, sürekli, her fırsatta dile getirdiğim 'burası sadece bir oyun platformu, kendinizi bu kadar kaptırmayın, durumu abartmayın' ilkesini tekrar hatırlatmak isterim. Yarı final turu başladığı andan itibaren özellikle Türk üyeler aşırı tepkiler verdi ve hatta oyunu bırakanlar bile oldu (sadece birkaç saatliğine) Buna gerek var mıydı? 


Yetmezmiş gibi, anında karalama kampanyaları başladı! Tamam, benim de bazı eleştirilerim oldu ama asla hakarete ve iftiraya başvurmadım. Özellikle kraliçe olmayı başaran Yasemin_Woww çok anlamsız ve gereksiz 'eleştiriler' aldı. Açıktan eleştirenler (eleştiri dediğime bakmayın, bildiğiniz hakaretler havada uçuştu) kullanıldıklarını çok sonra anlayacaklar çünkü onları dolduranlar hep perde arkasında kaldı. Hatta finale kadar 'çok büyük destekçi' olarak dolandılar, bu iddiaları hala devam ediyor.


Yapıcı olmayı ve analitik düşünmeyi; objektif olmayı başardığınız zaman bugünlerde yaptığınız bazı şeylerin aslında ne kadar da anlamsız ve yanlış olduğunu fark edeceksiniz. ve lütfen, oyunu bırakıyorum, sizin için şundan şundan vazgeçtim adaletsizlik olduğu için diyen üyelere aldırış etmeyin. Çünkü sizler, bizler gideriz de onlar kalır... :D


Son olarak, resmi olarak finale kalamamış olsa da gönüllerin kazananı olan Azobus'u da anmayı bir borç bilirim. Keşke herkes sözünde durup da onu her gün oylasaydı. Ama diyorumya, burası sanal bir ortam, hiç kimseye tam olarak güvenemeyiz, kendimiz için; güvenliğimiz için güvenmemeliyiz de zaten.

Anketimizle eşdeğer bir sonuç olduğunu da unutmamak gerek, oy kullanan herkese teşekkürler.

Sevgilerle,
RockinCreyzi

1 yorum:

Açıkcası türkler arasındaki birincimdi yasemin.Ama her gün bütün Türk üyelere oy verdim. Şahsı fikrim bizim kızlardan daha güzel kızlar vardı ancak yine Türk birinci olsun istediğimden onlara 3 günde 1 oy verdim :P Hepsini canı gönülden tebrik ediyorum.Gerçekten unutulmamalı bu bir oyun platformu kendinizi buna adamayın.

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon