0 SC Ürünler, Stardoll hataları? / RIO ÇANTA İLE KOMBİNLER

Merhaba!

Bugün dışarıda olduğumdan mobilden Stardoll/En yeniler/ Yeni Ürünler kısmında kırmızı 30 Sc'lik bir RIO çanta gördüm.
Alamadım tabi.



Sonradan eve gelip girişimi yaptığımda hemen çantayı edindim çünkü katalogda çanta haricinde 0 sc ürünler vardı ve çanta alınabilse dahi diğer hayvanlar son zamanlardaki ürün hataları gibi seçilen ürün yok uyarısı veriyordu. 
Yani kaldırılacağını tahmin edebilirdiniz bir bakımdan.

Çanta tahminimce eski parçalardan biri. 
Ama ben Stardoll'un eski, grafikleri pek de iyi olmayan ürünlerini edinmeyi seviyorum.
 Bu yüzden çantaya yapıştım. Ama 2. ürünü alamıyordunuz..(:
Son gelen birkaç pahalı Hot Buys gibi..

Peki bu aşırı canlı kırmızı, baktığınız an dikkat çeken çantayı ben nasıl kullandım:
Ben bu tip parçaları genelde ya belirgin bir şekilde aynı renk bir parça ile kullanıyorum, ya da çok alakasız ve onu öne çıkaracak renkler seçiyorum.

Sizin için 2 örnek hazırladım:



Size bahsettiğim rengi renkle yok etme olayını burada görebilirsiniz.
Kimin hoşuna gitmeyecektir belki ama ben bu görüntüyü seviyorum.
Çantayı bu şekilde değerlendirebileceğinizi düşündüm.


Gelelim 2. kombine:




Yine çanta olarak kullanmayayım bir değişiklik olsun diye düşünürken çantanın görüntüsüyle ilgili aklıma Bella Hadid'in bu güzel, kırmızı Dior elbisesi geldi.
↓↓↓

Fırsat bu fırsat deneyip size de göstereyim istedim.
Bence üst olarak da kullanılabilecek bir çanta. 
Arkaplanım kahverengi olduğu için kırmızı biraz daha öne çıksın diye kombinde ikinci renk olarak da kahverengiyi seçtim.
Tercih sizin..

Ben ürünü beğendim, diğer 0 SC hayvanların hata olduğunu tahmin ediyorum.
Bu 'bence' güzel parça ile siz nasıl kombin yapardınız?

Sevgiler,
Carpenotcem

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon