Yacht Club YENİ KAT! | Gerçek Halleri

Merhaba!


Bugün Yacht Club'a yeni kat geldi.
Bildiğiniz gibi ürünler yaz, deniz temalı.
Bence artık kış gelsin de Tribute mağazaların üstüne biraz kışlık dekorlar, giysiler ekleyelim dolaplarımıza.
Ne dersiniz?
 _____________________________

Stardoll'da şu son 2-3 haftadır flamingolar, deniz temalı interiorlar,canlı renkler, su,deniz,havuz,deniz canlıları görmek beni biraz baydı açıkçası ama tabi mantıken Ağustos ayının ortasında kışlık koleksiyonlar beklemek garip olur.

Bizou koleksiyonu geldiğinde garipseyenler olmuştu hatırlarsanız.
Neyse yaz kış konusunu kapatıp koleksiyona bakıyorum.


İnterior 33 SD.
(Bir önceki katın temasının aynısı, tek farkı gece olmayışı)

Ürünler 8-35 SD arasında,
Ve evet interiordan pahalı bir parçamız var ki, bence yerinde kullanılırsa fiyatını hakedebilir.

1 adet moda ürünü de var.



Orijinali erkek ürünüymüş. Ben de kız ve erkek medoll üzerinde denediğimde;
Bence de erkek medoll üzerinde şık duracaktır.


Lila rengi mum Zara Home'dan.




Shell Tea Cup
[ etsy.com (1800's Vintage)]






Ben henüz YACHT suit kilidini açmadığım için tabiki ürünleri edinemiyorum.
Çantayı ve interioru beğendim.
Ama, ''ah keşke alabilseydim'' dediğim ürün olmadı malesef. 
Bu iyi bişey mi dersek, hayır değil elbette.
Keşke herkesin alamadığı bu tarz ürünleri daha, almayacak olanlara bakınca iç çektirecek bir özenle hazırlasalar..
Belki o zaman daha ilgiyle yaklaşırdık bu suitlere. Belki de yalnızca ben böyle düşünüyorumdur.
Benim görüşlerim bu kadardı.

Sevgiler,
Carpenotcem









http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon