Yeni yazar | Stil incelemesi ve röportajı | Reynamuji

Herkese selam!!!

Merhaba ben Hakkı 17 yaşındayım ve artık bu blogda  yazarlık  yapacağım .
Blogda moda yazıları , stil incelemeleri , nedir bu ünlü markalar  gibi yazılar yazacağım .
İlk yazımda Bade Reedus ile birlikteyim .


Bade ile güzel bir röportaj yaptık . Benim sorularımı yanıtladığı için buradan çok teşekkür ediyorum şimdi röportajımıza geçiyoruz ;


- Öncelikle hoş geldin bade okurlarımıza biraz kendinden bahseder misin?
Öncelikle herkese merhaba ben Bade 17 yaşındayım konukluk teklifin için teşekkür ederim.12. Sınıf sayısal öğrencisiyim bu sene ygs-lys sınavım var bu nedenle yoğun bir tempoyla çalışıyorum.Modayla ilgilenmek çok hoşuma gidiyor ve belki saçma gelebilir ama kıyafetler benim için çok önemli benim özgüvenimi kıyafetlerim tamamlıyor diyebilirim

- Bende teklifi kabul ettiğin için teşekkür ediyorum peki Bade kombinlerini yaparken nelerden ilham alıyorsun , kombinlerin Stardoll Türkiye ' nin ilgisini çekiyor .
Kombin yaparken ilhamın bana gelmesini bekliyorum bazen kombin yapmak çok zor oluyor ilham almam gerekiyor çeşitli moda blogları,markalar vs. takip ediyorum ve onlardan ilham alıyorum

- Youtube Türkiye de takip ettiğin vlogger ve youtuberlar kimler ?
Türk youtuberlardan çok takip ettiğim kişi yok ama çok sıkı takip ettiğim isimler tabiki var Ayşegül Altun,Görkem Karman,Duygu Özaslan'ı örnek verebilirim birde Danla Biliç'i Unutmamak lazım

- Youtube  demişken  müzik sektöründen bir soru sorayım . Aleyna tilki ' nin son şarkısı ve tıklanma sayısı hakkında düşüncelerin neler ?
Aleyna Tilki ile yaşıtız bu yaşta elde ettiği başarı gerçekten Takdire şayan.Ama çok daha başarılı şarkılar dinledim abartıldığını düşünüyorum

-  Bu konuda ben de fikrimi buradan belirtmek istiyorum bence kızı kötülemek yerine gerçekten destek olunmalı belkide gerçekten dünya starı çıkacak ki isteğimiz bu yönde umarım olur . Diğer soruma geçiyorum Stardoll ' a son gelen tributeler hakkında ki düşüncelerini alalım ?
Genel olarak çok güzel ürünler geldi stoğunu yaptığım parçalar oldu fakat son gelen Tribures Gallery'i pek beğendiğimi söyleyemiyeceğim

 - Ülkemizdeki bloggerlar gucci terlik  , gucci t-shirt ve file çoraptan insanları soğuttular peki sen ülkemizdeki bloggerlar hakkında ne düşünüyorusun  ?
Öncelikle burada kaba konuşmak istemem ama onlar gerçek blogger değil malesef blogger edalarında ortalıkta dolanıyorlar hatta geçenlerde bir blog ile tartıştım bazı şeylerin cıvığı çıktı cidden söyleyecek söz bulamıyorum..

 -Sana son iki sorum bunlardan ilki oyuna nasıl başladığın ve ne zaman başladığın ?
Oyuna kuzenim aracılığı ile 2011 kışında başladım

- Son sorum ise kombin yapmaya nasıl başladığın 
Kombin yapmaya nasıl başladığımı pek hatırlamıyorum ama çizimler yapıyordum markalara çok merakım vardı sanırım kombin yapmaya böyle başladım. 
Modayla ilgenen biri olunca da otomatik olarak kombin yapıyorsunuz .

 - Röportaj için tekrar teşekkür ediyorum ve umarım hayatın boyunca istediğin herşey olur .
Ben teşekkür ederim bu sıcak sohbetin için iyi çalışmalar!

Şimdi Badenin yaptığı kombinlere göz atıyoruz ;


Bu kombinde çizme başlı başına bir star olduğu için kombindeki diğer parçalar ise sade tutulmuştur.




Koyu yeşil çanta ile üstündeki yaprak detayına gönderme yapılmış file çorap ile uyum sağlanmış .



Turuncu hırka ile turuncu gucci çanta büyük bir uyum yakalamış ki kombin ilgi çekici hala gelmiş



Kotun mükemmel uyumu !!


Bade ' nin suitine gitmek için tıklayınız !

- Reynamuji

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon