1 Parça ile 5 Kombin | SC KOMBİNLER #2

Merhaba!

Yaklaşık bir hafta önce Villa mağazasına gelen yeni katı yazdığım yazıda tekrar bir sc kombin yazısı yazmayı düşündüğümü belirtmiştim.

                                                                                     

Sevilip sevilmediğine veya istenip istenmediğine dair, iyi-kötü bir yorum almadığım için ve bu yazıyı tekrar etmek istediğim için yeni sc kombinler hazırladım.

Eğer Stardoll'da dahi günlük kombinler yapmak istiyorsanız, tamamı sade olmadı gibi.

Fakat zaten hayatınız içerisinde çoğunuzun daha sade giyindiğini düşünüyorum ve ben Stardoll'da güzel olsun ya da olmasın değişik şeyler denemeyi seviyorum.

                                                                                     

Önceki SC KOMBİNLER yazımda Basic'in yeni koleksiyonundan en az 1 ürün kullanarak hazırlamıştım kombinlerimi.
  
( Bir önceki sc kombin yazım için tıklayın )

                                                                                     

Bu kez 1 parça seçtim ve bu parçayı mutlaka barındıran 5 sc kombin hazırladım:


Bu ürün hala Starplaza'da bulunan VINYL'de 140 sc bir t-shirt.
E parça bu olunca normal olarak kombinler çok cici olmadı.
Yine hep yaptıklarımdan farklı bir şeyler denedim olabildiğince;

#1



T-shirt: Vinyl (140 Sc)
Elbise: Starpoint Rewards/ Seviye Ödülü (0 Sc)
Üst: Original Future (49 Sc)
Çanta: Original Future (68 Sc)
Bere: Mr. (5 Sc)
Ayakkabı: Special Offer (0 Sc)
Çorap: Vinyl (60 Sc)

(Atıp atmamak arasında kaldığım, bir tık anlamsız bulduğum ama yaparken keyif aldığım için eklediğim bir kombin oldu)
                                                                                      

#2




Bere: Mortal Kiss (33 Sc)
T-shirt: Vinyl (140 Sc)
Gözlük: Starpoint Rewards (0 Sc)
Alt: Fallen Angel (2 Sc)
Bot: Callie's Picks (49 Sc)
Gitar: Suıte Shop-Spor ve Hobiler (50 Sc)
Hayvan: Film Theory (115 Sc)
Dövmeler: Evil Panda (121 Sc) / Fallen Angel (29 Sc)

(Youtube vs. platformlarda bu tip kombinlerden milyon tane vardır, bilirisiniz. İlk yazımda da bu teknikle kombin yapmıştım. Şimdi sc'ye uyarlamak istedim.)
                                                                                      

#3



(Parçaların iyice görünmesi için arkaya siyah zemin ekleme gereği duydum)

T-Shirt: Vinyl (140 Sc)
Elbise: Fudge (50 Sc)
Çorap: Evil Panda (37 Sc)
Çanta: Original Future (87 Sc)
Ayakkabı: Fallen Angel (77 Sc)
Choker: Windows On The World (120 Sc)
Dövme: Evil Panda (121 Sc)

                                                                                   

#4



T-Shirt: Vinyl (140 Sc)
Jean Pantolon: Original Future (122 Sc)
Alt: Original Future (113 Sc)
Çanta: Original Future (87 Sc)
Şapka: Minimalism (130 Sc)
Ayakkabı (1-2): Callie's Picks (70 Sc) / Voile (30 Sc)
Çorap: Rio (12 Sc)

                                                                                       

#5



T-Shirt: Vinyl (140 Sc)
Gömlek: Evil Panda (3 Sc)
Pantolon: Apires Ski (20 Sc)
File Çorap: Vinyl (60 Sc)
Ayakkabı: Basics (0 Sc)
Çanta: Evil Panda (40 Sc)
Saat: Nelly (130 Sc)
Şapka: Bonjour Bizou (110 Sc)

                                                                                    

Kombinler bu kadardı. Yazımı sona erdirmeden önce şunu söyleyeyim;
Benim için kesinlikle eğlenceliydi.
Stardoll kombinlerimin çoğu bu tarzda değil.

Kendimi; tek ürün ile kombin , sc, sd, uygun fiyatlı,pahalı diye sınırlandırmayınca kombinler daha çok içime siniyor ve o şekilde yaptığım kombinlerime daha çok güveniyorum.

Ama ironik bir şekilde bu yazıdan da keyif aldım. Belki siz sc ürünleri rahat rahat kombinleyebiliyorsunuzdur.
Dediğim gibi ben kendimi sc olmalı diye şartlandırınca zorlandım.

Eski yazımdaki kombinlerime bakınca ilk hazırladığım zaman kadar olumlu olmayabiliyor görüşlerim. Yine genel olarak denemek, bana keyif veren bir şey. 
Belki bu kombinler de birkaç gün sonra içime sinmeyecek. Ama bunu önemsemiyorum, siz de önemsemeyip bana görüşlerinizi (iyi ya da kötü) belirtmeyi unutmayın (,

'''Bir de yorum yaparsanız not olarak; 'tekrar sc kombin yazısı gelsin mi' diye eklerseniz harika olur.'''


Okuduğunuz için teşekkürler,
Sevgiler,
Carpenotcem

1 yorum:

Çok güzel olmuşlar özellikle 1. En beğendiğim oldu daha sonra deneyeceğim bende :D

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon