Şık görünmek İsteyen Kadınların Kullanabileceği 10 Aksesuar

Şık görünmek İsteyen Kadınların Kullanabileceği 10 Aksesuar

Bundan bir süre öncesine kadar kombinlerimde hiç aksesuar kullanmıyordum. Kıyafetim de nedenini anlayamadığım bir biçimde hep eksik kalıyordu. İnternette karşılaştığım eğlenceli bir infografik sonrasında nerede hata yaptığımı anladım. Bahsedilen küçük ipuçlarını hayatıma katarak aksesuar kullanmaya başladım. Aynaya baktığımda gördüğüm sonuç inanılmaz oldu. Küçücük bir şapka ya da güneş gözlüğü kıyafetimin duruşunu baştan aşağı değiştirdi.

Şık görünmek için kıyafetinize ekleyeceğiniz küçücük dokunuşlar yeterli. Örneğin yüzük kullanımı bile hiç tahmin edemeyeceğiniz şekilde kıyafetinizin tüm duruşunu değiştiriyor. Özellikle benim gibi sade kombinlerden hoşlanan kadınlar için tek parça büyük ve şatafatlı yüzükler kadar, birden fazla küçük yüzük de mucizeler yaratıyor.

Ben bugüne kadar nedense şapka kullanmaya çekiniyordum. Ancak infografiğin şapkalarla ilgili eğlenceli maddesi beni cesaretlendirdi. Bu yaz tatil çantama mutlaka bir hasır şapka ekleyeceğim. Çanta demişken, çanta kullanımında mutlaka ya küçük ya da büyük bir çanta seçerek tarzınızı belirlemeniz gerekiyor. Büyük çantalar hayatınızı kolaylaştırırken size sportif bir şıklık kazandırıyor. Küçük çantalar ise görünümünüze narin bir dokunuş katıyor. Ben yaz alışverişimde ayakkabı tercihi yaparken infografikten oldukça faydalı ipuçları aldım. Siz de benim gibi ofisinizde ve günlük yaşantınızda topuklu ayakkabı giyiyorsanız platform topuklara bir şans verin. Şıklığına ve rahatlığına inanamayacaksınız. Daha rahat günler için ise bronz ve gümüş renkli parmak arası terliklerden şaşmayın. Bu terliklerin her kombine uyum sağladığını kendi gözlerinizle göreceksiniz.

Ben her mevsim şal kullanmayı çok seviyorum. İnfografik bana şalımı nasıl kullanabileceğimle ilgili de ipuçları verdi. Mesela artık sıcak havalarda bile çıkarken şalımı çantama bağlıyorum. Böylelikle hem spor şık bir görünüm elde ediyorum, hem de akşam üşüdüğümde şalımı çantamdan çıkarıp sırtıma atabiliyorum!


Makyaj ve aksesuar söz konusu olduğunda ise bazı geleneklerden kaçınmamak gerekiyor. Ruj ile ojenin aynı renklerde olması her zaman için görünüme daha asil bir hava katıyor. Kombin minimal aksesuarlarla da tamamlandığı zaman muhteşem şıklığın önünde hiçbir engel kalmıyor! Benim hayatımı kolaylaştıran ve okurken keyifli vakit geçirmemi sağlayan bu infografik için Hepsiburada'nın giyim & ayakkabı kategorisine teşekkürler! İnfografik aşağıda yer almaktadır;


modaonerileri

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon