Stardoll Magazine Turkey Çekilişi| Ödül: Bedava 5 Adet Tasarım Saç ve 5 TL'lik SüperStarlık!

Merhaba sevgili bedava ve stardoll magazine tutkunları!

Stardoll Magazine Turkey ve Stardoll-LİFE ekibi olarak büyük bir Ramazan etkinliği başlatmıştık bildiğiniz gibi. Ödülümüz Ramazan Ayı sonrasında tüm katılanlara bedava, sınırsız StarDollars kazanacakları (hile değil) yöntemi öğretmekti!


Daha sonra bu ödülü az bulduk ve Ramazan Ayı boyunca her gün çekilişe katılan 1 kişiye tasarım saç ödülü vermeye başladık. Bunlarda yetmedi, şimdi yeni ödüller eklendi!


Yeni çekilişimize sadece 1 kere katılmanız yeterli olacaktır! Ödüllerimiz ise;
1.'ye 5 TL SüperStarlık , Diğer 5 kazanana ise çok değerli tasarım saçlar!

Çekilişe Katılmak ve Kazanmak için;


1-) Twitter'da Bu Tweet, Bu Tweet ve Bu Tweet'i RT Yapmalısınız.
2-) Facebook'da Bu Hesabın ve Stardoll-LİFE'ın Paylaşımlarını Beğenmelisiniz.
3-) Yukarıdaki Şartları Yerine Getirdiğinizden Emin Olduğunuzda BURAYA Kullanıcı Adınızı Yazmalısınız. ve Çekilişe Katılmış ve Kazanmaya Bir Adım Yaklaşmış Oldunuz!


Şartları yerine getirmeden çekilişe katılanlar kazansalar bile ödüllerini alamayacaklardır.

HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİZ...

Sevgilerle,

192 yorum

herşey sartlı zaten ..

Rumeysameryem6

Sd k.adım:Prosta_Bakinka-
Facebook: Zehra huseynova
Twitter:@ Huseynova_1999
Tüm şartları yaptım herkese başarılarr ^^

Bu yorum yazar tarafından silindi.

goldebrarsena

Bu yorum yazar tarafından silindi.

halide.halide13

Stardoll Adım: logesilanur7

Facebook: Marooners Pınar Germenotta

Twitter: @pnarsenkul2

stardoll adım: edasedaGotik

facebook: eda seda

twitter : derya hancı

taylor_swift704
hepsini yaptım *-*

Stardoll Adım: badwolf44

Facebook: Zehra Avcı

Twitter: @the_whoviangirl

Mormelek_1234

sd dankeyy face büşra akpınar twitter ressam hayalcisi

cerenimo_ceren

Stardoll ismim;Hande_93
Facebook ismim;Nur Erkan
Twitter ismim;Nur Erkan

cerennehirbeyaz

punkcandygirl.

modakubra4 hepsini yaptım

Bu yorum yazar tarafından silindi.

CoverGirlLove

hepsini yaptım

Stardoll Adım: twilight...bell

Facebook: Arzu Topaloğlu

Twitter: @arzutplglu

medoll_sindy

medoll_sindy facedeki adım yeşim sd

Facebook : Eda Alison
Twitter : @Eda_Alison
Stardoll : ozlem_600

BursinerKerem

sd adım sedanur.com
face demet koç
twwitter da demet koç
teşekkürler umarım süper star olurumm
vee de bir şey soracağım acaba diğer çekiliş devam ediyor mu çünkü yei günler yamıyor da ???

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Hepsini yaptim.
Facebook : Beyza Çevik
Twitter : @beyza_tecna
Stardoll : sekli.baby

her sheyi yaptim
adim;rihanna-z
facebook;shabnam abdullahi
twitter;sebnem abdullahi

aysenur.berber

hepsini yaptim
adim;misskate560
face;aynur abdullahi
twitter;aynur abdullahi

herşeyi yaptım
adim; yade_anam
face;merve piyaz
twitter; mervexs

Hepsini yaptım
Modasonni
Face:Filiz AKPINAR - https://www.facebook.com/Tarihikibin51
Twitter: https://twitter.com/sendezsadem

hepsini yaptım bad_girlmiss

Sd adım: Seray__ilhan
Facebook: Seray İlhan
Twitter: lovely_anqel_

hepsini yaptım cutiemarziapan facebook @bellathornezeyzey44

Sd ad : 54gamze
Twitter : Melike sd
Facebook : Melike sd

Sd ad LoveNurlu
Facebook yağmur şahintaş
Twitter yağmur şahintaş

SD : Berlo
FACEBOOK: Berlo doll
TWETTER: Ayşe kayagiller

SD : Cix16208
Face : Beyza Toral
Twitter : Cix16208 SD

Hazza_23_girl
Zeynep Evra Şimşek(facebook)

sd adım: nicemoli
facebook: hilal ercan
twitter: nicemoli1999sd

goldsarikirmizi
Facebook:Yağmur-Hazal Sd

zehramehra
face: zehra mehra
yaptım hepsini ^^

hepsini yaptım
TWİTTER VE FACEBOOK : AYŞE ÖZTÜRK
STARDOLL :mahidevran1512

ladystarsevde (Nisanur SD : facebooktan paylaştım)

Lady_Crazy....
Facebook'tan paylaştım.Beğendim.
Adım:Hilal Eti

leydi_2654
Adım:hacer nur varol

Dediklerinizi yaptım sd kullanıcı adım Emirr000 38 levelim ss'yim

hepsini yaptım face:https://www.facebook.com/profile.php?id=100006767715144(paylaşıp beğendim) twitter:damla sd (alyadamla) stardoll:whoavril

meryem_2222

twitter hesabımız yoksa ne yapıcaz

Stardoll Ad: koftehor

!!! Facebook veya Twitter hesabım yok,yine de olur mu?

Her şeyi yaptım. kullanıcı adım :Wadenta

Stardoll Kullanıcı Adı : 3melekbir_arada
Facebook " " : Melek Ells
Twitter " " : @3melekbir_arada

tuti455bebek816 facebook tuğba büyükçiftçi

tuanna_ilayda
Hepsini yaptım ^^

Sd adım: girl-1975
Facebook: Buse karagöz
Twitter:@portakalf


Tüm şartları yaptım herkese başarılarr

SD Adım: yrnsu12
Facebook: Yaren Su Sd
Twitter: Kız Yanlız

kedifare12345

sd adım selin259
twitter ♥Rapunzel♥ @020720133
facebook elif kaya

Stardoll: Sinemdemirelli ♥
Facebook: Sinem Demirelli ♥
Twitter: Sinemdemirelli1 ♥

jeagor

twitter -@RabiaSsinan
facebook - rabia akçıl jeagor

sd adım = sanmelika
twitter = @RabiaAydanur
facebook = Rabia Aydanur Tanın

sd ad hnnahfeyza
twitter @hirabeyza
facebook hirabyz watty

facebook= sg iremnur yüksel
twitter=@iremnur12314
stardoll= selenagomez_irm

facebook=tc selinaykabakçı stardoll=selinay_begum twitter= çükolatalıkız a altındada morwampir1

imdylover5
facebook veya twitter hesabım yok

STARDOLL ADIM = superstargamze_ lüütfenn

HEPSİNİ GERÇEKLEŞTİRDİM :D
stardoll=daisydeyna
twitter=cikolatalidolma
facebook=zeynep adalı

sd adım:funprensescoco1
facebook adım:emre karadeniz
twitter adım:dolunay_ozdemir

AMOR1D-NEYMAR

sd adım:selena0735
facebook adım:Beyza Nur Tüysüz
twitter adım:Beyza Nur Tüysüz

adım pamuk_4610 :D lütfen hepsinii yaptım yalnız facebbok hesabım erkek ona göre yani ama kullanıcım yazıyor

Ddinle2 stardoll adım yagmur uysal da facebook ve twitter adım

saintangels01

Face adım: Tuana SD
Twitter adım: tuanaediz
Stardoll adım: sensetive_
Hepsini yaptım, katılan herkese başarılar.

SD ADI: condoyski
TWİTTER ADI : BAHAR SD
FB ADI : BAHAR SD

sweetezgi16

Littlecupcake36

siyahkelebekmor
facebook:tuğçe demirbaş
twitter:tuğçe demirbaş

sebnem.gursoyk
twitter:@mayislarbizimgs
facebook:sevilay başköylü

ceren.missgirl

Twitter; Selina_nurr selin yıldırım
Face;Selin yıldırım
sd; Selina_nurr

yaptımm ^^ mimi61tutku

hepsini yaptım adım: dawnordu

twitter:ladysedaorange;
tiwitleri ritvitledim ve favorilere aldım.
facebook: Beyzanurbella W Ladysedaorange;
iki hesabında bütün gönderilerini beğendim hepsini ama.
stardoll kullanucı adım:ladysedaorange
umarım kazanırım :)

cerenduyguMiss

sd adım:fskjhvf
twitter:Lee_Min_Ho25
twitter:tiwitleri ritvitledim ve favorilere aldım.
facebook:Betül Bayrak

stardoll:drake_piko
facebook:ece malik
twitter:PentaMalik

avril_lavinge38

Herşeyi yaptım Facebook adım: Ekin Edge Dirik
Twitter: Ekin Edge Dirik
Stardoll: Purpeldafny
Bütün şartları yerine getirdim bedava sınırsız stardollar dünyada en çok istediğim şey rüyamda bile gördüm :D stardolla para yatırmak akıl harcı değil .emdiğin sütü burnundan getiriyor .Lütfen beni çekilişe alın .
Çekilişe katılan herkese sınırsız stardollar diyorsunuz :'(

hadi ama her dedinizi yaptım süperstar yapın beni 5 tllik

stardoll: bluesopihe
twitter: @xkidrauhlx1994x

Sd ad: nur-irem11
Twitter: esmanurtufann
Facebook: Esmanur Sd

huyum-kurusun-9

sd : periliceN1
twitter : @CeydaThayran
face: nermin alp

Sd:Satinladyblack
Twitter:Laetitiaduygu
Facebook.Laetitia Sd

sd:kentymint
twitter:yeolkepçikkulakları
facebook:nesenur akkaya

Ladymarissa2002

Ladymarissa2002 kullanıcısının:
Twiter:Işıl Dilan Kotanlı (IslDiln)
Facebook:Işıl Dilan Kotanlı

SD:shineraziye
face: hira altıner
twtr : hira_alt

stardoll adım= BlackAda01 :D adımları yaptım :D

hasiisabella

hellov_2001

esila_atak_637

Candy.Kiz.Spor ve kankıamınki Dilaara_Stardol

sd adım dancemeril123
twitter kenditac
facebook kendi taç

aybike_2003

Twitter :aleyna polat
Fb : ravza aleyna polat
Sd ad : mayaaley1
kontrol edebilirsiniz.

ben hepsin yaptım stardolldaki ismim:Nice_girlGold7

slm_pamuk123

guzelELENAcici sac tasarimi istiyorum ya da dudak lutfeeenn

guzelELENAcici sac isdiyorum ss lik degil

vilu_castilo

facebook adım :Şafak Kazan
twitter adım : https://twitter.com/safak_kazan
stardoll adım :renklihappy

evelystar147

VoyagesStar

Bu yorum yazar tarafından silindi.

jojo_jojolar

stardolda =aylinpink6
facebookda=fatma nur ay
twittirda=angel17.11

ayselaselaysel

irem451Smile

http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/
EmoticonEmoticon